Esteu aquí: Inici Notícies Festamusic valora amb èxit el Calella està de moda d'enguany
07/09/2015 18:17

Festamusic valora amb èxit el Calella està de moda d'enguany

L'empresa Festamusic, organitzadora del certamen Calella està de Moda, juntament amb l'Ajuntament de Calella, fa un bon balanç global de la tercera edició d'aquest esdeveniment, celebrat aquest cap de setmana. Tot i això reconeixen que hi ha aspectes que cal millorar-los en cas que es fes l'any que ve una quarta edició, un extrem que el director de Festamusic Grup, Frank Cardó, no ha pogut confirmar, ja que dependrà del balanç final que es faci de l'edició d'enguany i l'acord que hi hagi amb l'Ajuntament.

Accions del document
Festamusic valora amb èxit el Calella està de moda d'enguany

Passarel.la final del "Calella està de moda"

Informa: Oriol Leo

Frank Cardó ha xifrat l'assistència a la passarel·la final del «Calella està de moda» del diumenge a la Riera Capaspre, en unes 2.000 persones. Van desfilar-hi uns 60 models, entre els quals hi havia també infants. Considera que el certamen està avalat ja per un alt nivell de qualitat que no té res a envejar a grans desfilades d'alta costura. Així sembla que ho percebi també la gent de Calella, que omple els espais on es fan els flaixos i les desfilades, i també els turistes que enguany han pogut veure desfilades de moda als seus hotels.

Per tot plegat des de FestaMusic Grup, Frank Cardó en fa un balanç positiu: "El balanç és molt positiu tot i les dificultats d'un bon principi perquè la gent participés, ja que, com sabeu, costa molt. Hi han participat moltíssimes botigues i establiments com algun bar o restaurant. Podem dir que als flaixos hi havia molta participació de botigues i també de visitants. Hem fet ja 3 anys de «Calella està de moda» i la gent ja ho associa a un tipus de passarel·la amb qualitat. I la gent te ganes de «Calella està de moda»".

El punt on el balanç no pot ser tan bo és el de la Shopping Night que es va fer divendres a la nit. La majoria de botigues eren tancades i les poques que tenien obert gairebé no tenien clients. El carrer Església presentava un aspecte bastant buit i Frank Cardó ho ha atribuït a la pluja del vespre i al descens de temperatures que va comportar. "Ens va fer una mica de mala passada el temps. Si la gent veu que fa mal temps i una mica de fresqueta li costa més sortir. És una cosa que s'ha d'estudiar bé per fer-ho bé. Es va fer i algunes botigues van obrir i altres no, però nosaltres vam engegar tota la campanya. Sempre hi ha coses a millorar i sempre es pot fer millor i nosaltres apostem sempre per millorar i anar agafant experiències. Perquè són coses que abans no s'havien fet i quan fas una cosa nova hi ha un resultat, i s'ha de valorar, mirar-lo positivament, i mirar endavant".

De cara a l'any vinent Frank Cardó no ha pogut confirmar que es torni a fer el «Calella està de moda», ja que tot just estan acabant de valorar l'edició d'enguany. Que es pugui fer o no una quarta edició dependrà de la voluntat de l'Ajuntament de Calella FestaMusic Grup. "Encara estem paint el d'aquest any. La de l'any que ve s'ha d'estudiar bé i s'ha de valorar. I encara no sabem res. De moment aquest any ha funcionat i ha estat un èxit. No puc assegurar res perquè encara no hem valorat aquesta. Tot té els seus passos. Hem de valorar-ho bé, estudiar-ho, i després, quan hi hagi un resultat, s'analitza si es torna a fer o no. Però això és una cosa entre l'Ajuntament i nosaltres".

Cardó ha explicat que els models habituals del «Calella està de moda» han après a desfilar del primer certamen cap aquí, i la gent ha pogut veure també en ells un salt de qualitat important.

Accions del document
Escolta'nslinia
Youtube RC
CT
linia
boto fb2boto tw2
« Setembre 2019 »
Setembre
DlDtDcDjDvDsDg
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Prediccions del temps d'avui
On som

Ampliar Mapa